رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان گفت:شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بستری جهت رشد و توسعه همه جانبه در سطح شهرستان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اصغر دشت آبادی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان در این نشست گفت : شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بستری جهت رشد و توسعه همه جانبه در سطح شهرستان است.

 دشت آبادی افزود : با اشاره به اینکه شرکت های تعاونی توسعه و عمران طبق قانون و اساسنامه مصوب در هر شهرستان امکان تاسیس دارند و با فعالیت این شرکت ها ،منابع مردمی و سرمایه های خرد به بخش های تولیدی و اقتصادی هدایت شده و زمینه مشارکت کلیه اقشار مردم در فعالیتهای اقتصادی و توسعه ای فراهم می شود .

وی اظهار داشت : آینده نگری و اتخاذ راهبرد مناسب و مبتنی بر پتانسیلهای موجود را رمز موفقیت  شرکت تعاونی دانست .

مدیر تعاون اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این اقدام در اردکان نیز به مانند سایر شهرستانهای استان صورت خواهد گرفت و ایجاد طرح های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاها، اداره واحدهای اقتصادی تولیدی، توزیعی و خدماتی ، خرید سهام بنگاه های دولتی مستقر در شهرستان، سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای به صورت شرکت مادر تخصصی و بهره برداری از فعالیت ها، زمین ها و املاک قابل واگذاری دولت در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی شهرستان را از جمله مهمترین اهداف فعالیت این شرکت برشمردند .

زارع افزود : فرآیند اجرائی شدن تاسیس شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان تشریح و تبیین گردید و مقرر شد نسبت به تهیه لیست اعضا هیات موسس از بخشهای مختلف اقدام شود.

 نشست هماهنگی تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران با حضور جمعی از مدیران بخشهای تعاونی ،خصوصی ، بخشداران و نمایندگان ادارات مرتبط دراردکان  برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

مشارکت کلیه اقشار مردم در فعالیتهای اقتصادی و توسعه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.